Garancia

 

Új készülékek esetén minden termékre 1 ÉV TELJESKÖRŰ + 1 ÉV KITERJESZTETT garanciát vállalunk! Kérjük minden esetben őrizze meg a vásárláskor kapott garancia levelet! Ennek hiányában a garancia nem érvényesíthető! 72 órán belüli meghibásodás esetén, szervizünk a készüléket bevizsgálja, s - amennyiben a hiba nem beázásból, mechanikai sérülésből, vagy külső szoftveres beavatkozásból adódik, - a készüléket egy – az eredetivel megegyező – új készülékre kicseréli. Nem érvényesíthető a 72 órán belüli csere garancia szoftveres meghibásodás esetén, a készülék burkolatának, tartozékainak sérülése, hiánya esetén, illetve a gyári védőfóliák hiányában, vagy azok eltávolítását követően! Felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy kerüljék a mobilkészülékek házilagos – nem szervízünk által végzett –szoftverfrissítését! Az efféle beavatkozások könnyedén vezetnek adatvesztéshez, meghibásodáshoz és nem utolsó sorban a készülék garanciájának megvonásával járnak! 72 órán túli meghibásodás esetén, szervizünk a készülék javítását – a garancia ideje alatt - díjtalanul elvégzi. A +1 kiterjesztett garancia csak a készülék szoftveres meghibásodására terjed ki. Az ezen túli javításokat az első évet követően csak térítés ellenében végezzük el.

HASZNÁLT KÉSZÜLÉKEKRE szervizünk 1 hónapon belüli javítási garanciát vállal. Használt készülék vásárlásakor a 72 órás cseregarancia nem érvényesíthető, használt készülékekre kizárólag javítási garanciát vállalunk! Kérjük minden esetben őrizze meg a vásárláskor kapott garancia levelet! Ennek hiányában a garancia nem érvényesíthető!

 

Hibás készülékek javítása

Amennyiben készüléke garanciális javításra szorul, kérjük vegye fel a kapcsolatot ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNKAL, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére. A meghibásodott készüléket személyesen, vagy akár postai úton, de általunk küldött futárral is eljutathatja hozzánk. (a felmerült szállítási költségek minden esetben a vásárlót terhelik) Amennyiben személyesen adja le készülékét, kollégáink a javítás időtartamára – az eredeti készüléktől eltérő – cserekészüléket biztosítanak.

 

TARTOZÉKOK hibája esetén 1 ÉVEN BELÜL díjmentesen CSERÉLJÜK a meghibásodott terméket. Tartozék vásárlása esetén a garancia a vásárláskor kapott pénztári bizonylattal, vagy számla másolatával érvényesíthető. Ennek hiányában a garancia nem érvényesíthető! Tartozékok meghibásodása esetén a garancia érvényesítése minden esetben a termék cseréjét jelenti. Tartozékok gyári hibája, belső meghibásodása, belső/külső kábelek és összekötő elemek belső szakadása, konstrukciós hibája esetén érvényesíthető. Cégünk a hatályos jogszabályok szerint a hibás tartozékot cserélni köteles. Amennyiben a tartozék egy másik, azonos termékre nem cserélhető, a vásárló kérheti a vételár visszafizetését. Hibás, téves, elhamarkodott, nem átgondolt vásárlás esetén, cégünk levásárlási lehetőséget kínál ügyfeleinek! Ez természetesen csak abban az esetben lehetséges, ha az adott termék új termékként értékesíthető. (gyári bontatlan csomagolás). A garancia nem érvényesíthető, ha a meghibásodás törés, repedés, külső mechanikai behatás, helytelen használat, vagy természetes elhasználódás, kopás miatt következett be!

 

Magyar nyelvű kezelési útmutató

Amennyiben a megvásárolt készülék dobozában nem találta meg az Önnek megfelelő nyelvű használati utasítást, kérjük jelezze kollégáinknak bármely elérhetőségünkön, hogy pótolhassuk azt. Cégünk határozott környezettudatossággal igyekszik megóvni környezetünket, így a készülékek utólagosan pótolt leírását digitális formában – PDF formátumban – juttatja el ügyfelei részére. Felhívjuk figyelmüket, hogy bizonyos termékeknek – pl.: IPHONE – gyárilag nem létezik leírásuk!

 

Akkumulátorok üzembe helyezése

Amennyiben új készüléket vásárolt, vagy készülékéhez új akkumulátort kíván üzembe helyezni, kérjük az alábbiak figyelembevételére:

 

- Az akkumulátort az első alkalommal minimum 12, de legfeljebb 24 órát töltse!

 

- Rossz, hibás, régi akkumulátorát NE DOBJA ki, mert az FOKOZOTTAN KÖRNYEZETSZENNYEZŐ!

 

Fizetési feltételek

Ügyfeleink személyre szabottan választhatnak a számukra megfelelő pénzügyi megoldások közül. Személyes átvételkor készpénzzel, de akár bankkártyával is fizethetnek. Csomagküldés esetén a termékeket utánvéttel postázzuk!

 

Adatvédelem

Felhívjuk figyelmét, hogy megrendelőink adatait cégünk a szerződésben foglaltak későbbi bizonyítása és érvényesítése érdekében, az adatvédelmi törvénynek megfelelően tárolja. Az adatokat harmadik fél rendelkezésére nem bocsátja, de fenntartja a jogot, hogy mindenkori hírlevelét a rögzített elérhetőségeken eljutassa ügyfeleihez. Amennyiben nem kívánja megkapni rendszeres hírlevelünket, azt bármikor lemondhatja a hírlevélben jelzett módon!

 

Adatmentés

Adatmentési szolgáltatásának keretein belül – a szolgáltatás megrendelésével egyben – ügyfelünk hozzájárul, hogy cégünk a lementett adatokat az adatvédelmi törvénynek megfelelően kezelje és tárolja.

 

Kiterjesztett garancia

A +1 év kiterjesztett garancia feltétele, hogy a terméket, a vásárlást követő 30 napon belül, weboldalunkon beregisztrálja! A kiterjesztett garancia készülékek esetén a készülék szoftverére terjed ki!


kosár üres

Keresés az oldalon

Ügyfélszolgálat:
06-70-941-41-23

office@minigsm.com


Általános információk

Megrendelés

Szállítás

Garancia

Diósdi üzlet

Balatoni út 2663 hrsz.
(Agip kútnál)

Diósd telefon:
- 06-23-6-380-243

Diósd mobil:
- 06-70-9-4141-22

E-mail:
office@minigsm.com

Nyitvatartás:
H-P - 9:00-18:00
SZ - 9:00-13:00

Budapest Campona

Budatétény-Campona

Campona telefon:
- 06-70-9-4141-23

E-mail:
office@minigsm.com

Nyitvatartás:
H-V - 10:00-20:00

Budapest Aréna PLaza

Arena telefon:
- 06-70-940-56-36

E-mail:
arena@minigsm.com

Nyitvatartás:
H-Szo - 10:00-21:00
V - 10:00-19:00
Hírlevél feliratkozás!

Mini GSM - mobiltelefon, tablet, PDA, PNA, GPS és tartozékaik kereskedése és szervize!


© Minden jog fenntartva 2010. | Adatkezelési irányelvek | Számlázással kapcsolatos információk

Áraink napi rendszerességgel változnak, ezért az árváltoztatás jogát fenntartjuk!

Webáruház Készítés